dilluns, 21 de març del 2011

El meu món actual

Aquesta entrada d'avui és per a mostrar una nova tasca de la meua assignatura de Noves tecnologies que estic cursant. Hem hagut de crear-nos un compte en Flickr i crear un àlbum de fotos que definira el nostre món. La proposta es presentava lliure. Volia presentar el meu món mostrant a les persones importants que estan en ell d'una forma original, perquè en definitiva per a mi són les persones que m'envolten les que composen el meu món; però vaig tenir un gran problema, aquestes persones que jo volia mostrar no es troben al meu costat fisicament, així que em vaig haver de conformar i mostrar-les el millor que he pogut.
La veritat és que m'he sorprés del que es pot fer amb les fotos; pots crear àlbums amb les fotos que vols i amb l'ajuda de programes com "Picnik" pots crear efectes, posar-los marcs, textos, etc. També he après a inserir les meues creacions en el blog, per a d'aquesta manera poder compartir-les amb tothom. Així com també ha assignar a cada foto una llicència Creative Commons, al que he d'afegir que no he utilitzat la mateixa per a totes les fotos, ja que hi ha algunes que sí m'importa que es puguen utilitzar però unes altres no tant. Espere que vos agrade!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada